Fizetés és szállítás

Kedves Vásárlóink!

 

Üdvözöljük a Bázis Store webáruházában! Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával és őszintén reméljük, hogy a nálunk vásárolt termékkel elégedett lesz és örömmel használja /viseli.

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el az alábbiakban közölt információkat, mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat. Amennyiben az ÁSZF-fel, a webáruház használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot az alább megadott elérhetőségeken!

Azon termékeinket, melyek külső raktárunkból érhetőek el az üzletben is csak előzetes megrendelés után tudod megtekinteni, felpróbálni. Amennyiben ilyen terméket rendelsz telefonon, vagy e-mailben egyeztetünk veled, hogy a megrendelt termék mikor kerül be az üzletbe. Ezen termékek esetében a házhozszállítás is plusz 2-3 napot vehet igénybe.

A megrendelések feldolgozása, visszaigazolás

A rendelésről a Vásárló először egy automata visszajelzést kap, ami – nem minősül ajánlata elfogadásának –, kizárólag annak tényét rögzíti, hogy a megrendelés a Szolgáltatóhoz megérkezett. Amennyiben a Vásárló az automata visszaigazoló e-mailben az adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, e-mail cím stb.), úgy köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – a Szolgáltatóval e-mail útján haladéktalanul közölni. Amennyiben a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kap automata visszaigazoló e-mailt, kérjük, vegye fel Ügyfélszolgálatunkkal  a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerükbe.

Megrendelését a termék raktáron való rendelkezésre állásának megfelelően teljesítjük. (Az üzlet és a webshop párhuzamos forgalma mellett előordulhat, hogy a webshopon megvásárolt termék az üzletben már nem érhető el, illetve az üzletben eladott termék a webshopon még megjelenik.) Ha a megrendelt termék(ek) a raktárkészletünkben nem áll(nak) rendelkezésre, akkor e-mailben, vagy telefonon értesítjük a Vásárlót és megadjuk, hogy milyen határidővel tudjuk a kiszállítást teljesíteni, illetve megbeszéljük, hogy mivel tudjuk a terméket helyettesíteni. Amennyiben a Vásárló az előre fizetési konstrukciót választotta és termék árát előre kiegyenlítette, a Szolgáltató a befizetett összeget haladéktalanul, legkésőbb 14 munkanapon belül visszatéríteni.

 

Egyúttal tájékoztatjuk Önöket, hogy üzletünk "outlet jelleggel" működik, emiatt a cipők általában doboztető nélkül, sok esetben sérült dobozzal kerülnek forgalomba.

 

Kivel postázunk:

A csomagokat a DPD futárszolgálat szállítja ki vásárlóink számára.

Fizetési feltételek:

Utánvétes fizetés esetén a csomag díját kézhezvételekor készpénzzel a kézbesítőnek fizeti. Lehetőség van arra is, hogy a megrendelt áru értékét banki utalással egyenlítse ki, ezzel kapcsolatosan kérjük keressen minket bizalommal!

Szállítási feltételek:

A webáruházban vásárolt termékeket az ország egész területére a FÁMA futárszolgálattal szállítjuk. A kiszállítás napján a Futárszolgálat az áru várható kiszállításáról e-mailben értesíti a Vásárlót. (Az értesítőben szereplő időintervallumok tájékoztató jellegűek. Forgalmi akadályok, időjárási viszonyok miatti késések kapcsán a szállítási időtartam változásáért a Futárszolgálat nem vállal felelősséget.) Az e-mail tartalmazza a csomagszámot, a Vásárló adatait, az utánvét összegét (előre fizetés esetén 0,- Ft) és lehetőséget biztosít a csomag nyomkövetésére, címmódosításra, átütemezésre. A csomagok szállítására 2-3 munkanap garanciát vállalunk.

Szállítási díj:

A szállítási díjat rendszerünk automatikusn számolja a súly alapján.

A megrendeléseket naponta lezárjuk, hogy a termékeket mihamarabb elküldhessük Önnek. 


A különböző napokon megrendelt cikkeket csak külön csomagban tudjuk szállítani.

Rendelését az Ön kérésére módosítani, azt kiegészíteni a megrendelés napján 14:00 óráig áll módunkban. A rendelés e-mailben a bazisstorebp@gmail.com -on, vagy telefonon +36 1 798 5446, vagy +3630 843 3878 módosítható.


Szavatosság /Garancia:

Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerint meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatosság időtartama 6 (hat) hónap.

Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:

a) Elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;

b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.

A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

 

Jótállás

A jótállási határidő a 151/2003 kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.

 

Jótállási igény esetén a vevő kérheti:

a) Elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.

b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.(151/2003 Korm. rendelet, 49/2003 VII. 30 GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

 

Ha esetleg egy héten belül, nagy kereslet van egy termékre előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, amennyiben nem tudunk egy megrendelésből minden árut egyszerre kiszállítatni, telefonon értesítjük Önt és további lehetőségekről tájékoztatjuk. 


Ha esetleg nem sikerült átvennie a csomagot telefonon felvesszük Önnel és a fútárszolgálattal a kapcsolatot ennek orvoslása céljából! 
Ha az átvétel az Ön hibájából hiúsult meg, következő rendelésénél kétszeres szállítási költséget számolunk fel. Ha ezt a csomagot sem vette át, TILTÓLISTÁRA kerül.




Bármilyen felmerülő kérdés esetén kérjük keressen fel bennünket a kapcsolat menüpont alatti elérhetőségek eggyikén.