Fizetés és szállítás

Kivel postázunk:
A GLS futárszolgálat szállítja ki minden kedves vevőnk számára a csomagot.

Fizetési feltételek:


Ön a megrendelt áruért csak a csomag kézhezvételekor utánvéttel a kézbesítőnek fizet.
Lehetőség van banki utalásra is, ezzel kapcsolatosan kérjük keressen minket bizalommal!

Szállítási feltételek:

A csomagok szállítására 3 munkanap garanciát vállalunk.

Szállítási díj:

A szállítási dijjat rendszerünk automatikusn számolja a súly alapján.

A megrendeléseket naponta lezárjuk, hogy a termékeket mihamarabb elküldhessük Önnek. 


A különböző napokon megrendelt cikkeket csak külön csomagban tudjuk szállítani.

Rendelését az Ön kérésére módosítani, azt kiegészíteni a megrendelés napján telefonon, 14:00 óráig áll modunkban.

Szavatosság /Garancia:

Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerint meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatosság időtartama 6 (hat) hónap.

Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:

a) Elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;

b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.

A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

 

Jótállás

A jótállási határidő a 151/2003 kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.

 

Jótállási igény esetén a vevő kérheti:

a) Elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.

b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.(151/2003 Korm. rendelet, 49/2003 VII. 30 GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

 

 

Ha esetleg egy héten belül, nagy kereslet van egy termékre előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, amennyiben nem tudunk egy megrendelésből minden árut egyszerre kiszállítatni, telefonon értesítjük Önt és további lehetőségekről tájékoztatjuk.

Ha esetleg nem sikerült átvennie a csomagot telefonon felvesszük Önnel és a fútárszolgálattal a kapcsolatot ennek orvoslása céljából! 
Ha az átvétel az Ön hibájából hiúsult meg, következő rendelésénél kétszeres szállítási költséget számolunk fel. Ha ezt a csomagot sem vette át, TILTÓLISTÁRA kerül.




Bármilyen felmerülő kérdés esetén kérjük keressen fel bennünket a kapcsolat menüpont alatti elérhetőségek eggyikén.